Aiandus.ee
Aiandus.ee
Avaleht | Teated | Ilm | Kontakt
Mart Helme: bränd, mida maailmas tutvustada, on meil juba olemas (2017-03-07 18:17:43)


Rahvuskonservatiivid pärisid 6. märtsil Riigikogus aru uue Eesti brändi ja tööriistakasti üle. Küsimustele vastas ettevõtlusminister Urve Palo.

Konservatiivse Rahvaerakonna fraktsiooni nimel sõna võtnud Mart Helme leidis, et bränd, mida maailmas tutvustada on meil juba olemas. „Nendeks on meie lipp, vapp, hümn, meie rahvuslind, rahvuskala, rahvuspuu. Kõik on olemas. Püüda neid kõiki suruda mingisugusesse rohelisse värvilaiku – ma ei nimeta seda enam koledama sõnaga – on täiesti lootusetu üritus!“

Helme arvates on kõik katsed neid sümboleid ümber brändida, kasvõi „Welcome to Estonia!“ näitel, suures osas äpardunud. „Laiemas plaanis on see ikka rukkilillepurune rahvusromantika, mida me müüme. Me ei müü rohelist värvilaiku, me ei müü lauset “Welcome to Estonia.”

Konservatiivsel Rahvaerakonnal oli ka etteheiteid Ettevõtluse Arendamise Sihtasutusele tervikuna, sest EAS on läbikukkunud brändikampaaniatega ja raharaiskamise, veelgi enam aga ekspresidendi „ärmatamise“ skandaalidega, oma usaldusväärsust väga tõsiselt kahjustanud. EKRE fraktsioon tegi ministrile ettepaneku arutada, kuidas selle institutsiooni usaldusväärsust oleks võimalik taastada.

Allikas: Riigikogu 07.03.2017 uudised


Sisselogimine
Kasutaja
Parool
 - Registreeru
Reklaam
Lingid
KODULEHE TEGEMINE V-DISAIN.EE

TAIMEKAITSE-VAHENDID
OHUSTAVATE VÕÕRLIIKIDE NIMEKIRI
TOALILLED
VIINAMARJAD
PUUVILJATAIMEDE KAHJUSTAJAD
EESTI KARTULISORDID
EESTI TAIMED
EESTI SORDIVARAMU
SOOVITUSSORTIMENT
TURUSTAMISE STANDARDID
      Kui Sa oma aiamuredele mujalt lahendust ei leidnud, küsi foorumist
© Aiandus.ee Kõik õigused kaitstud. Selle portaali ühtki osa ei tohi jäljendada ega kasutada muudes väljaannetes ilma Aiandusinfo Oü haldaja kirjaliku loata.